31 жовтня в ліцеї було проведено засідання психолого-педагогічного семінару «Побудова безпечного освітнього простору в закладі освіти». Означене питання не втрачає актуальності, тому заступниця директора з навчально-виховної роботи Семків Н.Д. та практичний психолог  Дем’янчук Н.М. проінформували присутніх про чинники безпеки та складові безпечного освітнього середовища: готовність закладу змінювати спосіб організації освітнього процесу, чіткі процедури реагування та поведінки в надзвичайних ситуаціях, тренінги для педагогів щодо надання першої долікарської допомоги, позитивний емоційний стан педагогів, психологічну підтримку дітей зі статусом внутрішньо переміщених осіб, партнерство з батьками, антибулінгову політику, адаптаційні заходи для учнів новостворених класних колективів.

Окреслено подальші заходи щодо створення безпечного освітнього середовища в ліцеї, доведено до відома педагогів детальні інструкції з надання першої домедичної допомоги при нещасних випадках.

01 листопада відбулися педчитання «Медіаграмотність як складова професійної компетентності сучасного педагога». Семків Н.Д. не лише грунтовно розкрила теоретичні аспекти потреби медіаграмотності в сучасному світі, а й зацікавила присутніх результатами опитування  щодо медіаграмотності молоді, проведеного наприкінці 2022 року, а також запропонувала проаналізувати конкретні приклади суб'єктивного (як наслідок - маніпулятивного) викладу інформації в засобах масової інформації.

До обговорення долучилися учиелька початкових класів Гарбуз Н.В., яка запропонувала розлогий перелік вправ та завдань, спрямованих на формуванн навичок медіаграмотності в молодших школярів. Учителька української мови і літератури Тимів І.Б. наголосила, що уроки словесності дають змогу навчити неупереджено аналізувати інформацію, розпізнавати фейки, довіряти надійним джерелам.

Репешко А.П. поділився досвідом практичного упровадження медіаграмотності на уроках історії та правознавства, наголосив на потребі формування критичного мислення сучасних школярів.